Projekta dokumentācija

Skandināvu pieredze: produkcijas ceļš no lauka līdz galdam

Krista Garkalne's picture
Autors:
Krista Garkalne | Publicēts: 24.05.2018

Ir dažādi veidi, kā produkcija nonāk pie gala patērētāja vai arī cita uzņēmēja. Dānijas un Zviedrijas pieredze lauksaimniecības produkcijas reklamēšanā, popularizēšanā, tirgus iekarošanā un saimniecības vai uzņēmuma darbības attīstīšanā var noderēt arī Latvijas saimniekiem. Viss raksts publicēts žurnālā "Saimnieks" 2018.gaa maija numurā! Un pielikumā!

Lauksaimniecības produkcijas ceļš līdz patērētājam – Zviedrijas un Dānijas pieredze

Krista Garkalne's picture
Autors:
Krista Garkalne | Publicēts: 24.04.2018

No 3. Līdz 6. aprīlim Interreg Baltijas jūras reģiona programmas projekta “B2B izplatīšanas modelis, lai atbalstītu vietējos pārtikas ražotājus Baltijas jūras reģiona lauku teritorijās” (saīsinājumā BSF – Baltic Sea Food) ietvaros Dānijā un Zviedrijā tika organizēts pieredzes apmaiņas brauciens. Tā galvenais mērķis bija noskaidrot, kā lauksaimniecības produkcija nonāk pie gala patērētāja.

Mazie pārtikas ražotāji: Normatīvā vide un kooperācija

Krista Garkalne's picture
Autors:
Krista Garkalne | Publicēts: 12.04.2018

Janvāra beigās LLTA Lauku ceļotājs sadarbībā ar Zemkopības ministriju organizēja mazo pārtikas ražotāju un to apvienojošo organizāciju pārstāvju apaļā galda diskusiju. Viens no uzdevumiem bija apzināt problēmas, lai ierosinātu nepieciešamās izmaiņas normatīvajs aktos un iezīmētu izaicinājumus Latvijā ražotās produkcijas izplatībai, pieejamībai un ražošanas veicināšanai.

Pērnavā tika atklāts starptautiskais projekts, kas fokusēts uz pārtikas mārketingu

Krista Garkalne's picture
Autors:
Krista Garkalne | Publicēts: 27.11.2017

No 19. līdz 20. oktobrim Pērnavā notika Interreg Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projekta "Baltic Sea Food" atklāšanas seminārs. Igaunijas Lauku lietuministrija ir projekta vadošais partneris. Projekta mērķis ir izstrādāt dzīvotspējīgu uzņēmējdarbības modeli, lai palīdzētu reģionālajiem pārtikas amatnieku izveidotajiem tīkliem vietējos pārtikas produktus veiksmīgāk un rentablāk pārdot kafejnīcām, restorāniem, viesnīcām un lauku tūrisma uzņēmumiem.